|
25 Mayıs 2010, Salı
saat: 20:47
cok sevdıgım bır arkadasımın cok sevdıgım kardesının gecen hafta ıntihar ettıgını bugun ögrendim... arkadasım gecen hafta aramıştı...işim vardı sonra ararım deyip redetmiştim aramayı.. bugun hatırladım ve geri aradım.... işim vardı,İŞİM! İŞİMİN AMINA KOYAYIM!!! saat: 20:49 Furkancım.... Mekanın cennet olsun, Allah senı sevenlere sabır versin..... çok özluycem seni.... unutmayacagım söz veriyorum... | ||
|
|
||