|
25 Mayıs 2010, Salı
saat: 20:53
Önümde iğrenç ders notları, kitap, aöfnin iğrenç hazırlanmış sitesi açık bi şekilde bana bakıyor.. bense sinirimden kendimi bejewelede kaptırmış durumdayım..bu oyunu oynadığımda beynim bomboş kalıyor, göz kaslarım feci hareket ediyor. ve biçok kişinin yarısını bile yapamadığı bir rekor yaptım azönce.. yeter dedim..bu hafta nası olsa beni kimse geçemez.. kursa da gitmedim..keşke gitseydim.. fecii sinirliyim ve beynim çalışmııyor.. ders notlarını okumalıyım..okumalıyım.. insanım ben evet bu video harika.. www.facebook.com/home.php?#!/video/video.php?v=393491459556&ref=mf bi de nedense iki de birde bu şarkıyı dinliyorum.. sevmiyorum ki ben kimseyi..beni de kimse sevmesin zaten.. www.facebook.com/home.php?#!/video/video.php?v=1343108591037&ref=mf | ||
|
|
||