25 Mayıs 2010, Salı
saat: 21:32
Günceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Serdar Ortaç'ın albümünü aldıysam şuan benden mutlusu varmıdır bilmem ama, çok fazla mutluyum anla işteeeeeeeeee
hobaaaaaaaaaaaaaaaaa
lametadellamela