|
25 Mayıs 2010, Salı
saat: 21:59
Selam. oy oy bi yorulmusum ki anlatamam,hayır dersler yetmiyomuş gibi bide sıcakla cebelleştim bugün. hayır zaten derslere sıkı sıkı sarılabilen eger ögretmen güzel degilse kolay konsantre olabilen biri degilim! derste önümde oturan furkan berrak çifti beni benden alıyo zaten ya günce bi kavga ediyolar bi keyifleniyorum. bide bende ateşliyorum. sonra cekirdegimi alıp çitlete çitlete izleyesim geliyo:) bunu söyledim bugün bunlara delisin sen ya dedi! deliyim tabi sizide bi sürahi suyu basınızdan asagı dökerek uyandırsınlar siz asıl bu travmadan cıkamazsınız tamam mı sabah sekerleri! bugün istanbul fashion tv gibiydi otobüsler podyum,tuvaletler kulisti sanki her taraftan insana benziyen melekler uctu ucustu:P yazı seviyorum ya. hele bitanesi arkadasa gülüyodum ona gülüyorum sanmıs oda bana gülüyo. yanından transit geçince emre bana olm kız sana cok saglam küfür etti dedi ahahahah:) banyo bitmiş bide kullanabilsek süper olcak yarın galatasaray hamamındayım bi kese attırıcamki sormayın gencler :) ayrıca bedükten vazgectik,18 hazirandaki teomana saklıyoruz kendimizi ufuk kardeşimle:) borada gidiyo sabahki eşşek şakasından sonra siktirsin gitsin zaten bi zahmet! bugün tango yapalımmı ne dersin? fizy.com/#s/1geajb God Bless Me:* | ||
|
|
||