25 Mayıs 2010, Salı
saat: 22:38
yalnızlık bize gelir geldiği gibi gitmez, mutluluk bir çiçektir bastığın yerde bitmez...
aynı salkımda ayrı iki üzüm...
beni sevmeyen ölsün....
no_cry