|
25 Mayıs 2010, Çarşamba
saat: 23:46
Yıllar yıllar önce abimin galatasaraydaki evinde kaldığım gecelerin birinde, karşı binanın üst katına çıkılmış yokartıkıncı kaçak katta bir diskovari vardı. Gece demezler müzik çalarlardı, sesi de açarlardı, zaten kamyon geçse evin camları titriyor , diskoyu siz düşünün. Önce AC-DC sonra müslüm gürses çalan bir bar da aynı binadaydı sanırım. Müslümden tam emin değilim ama çark etmenin şiddetini anlatabildiğimi düşünüyorum. Neyse orda çalan bir şarkıyı beğendim, ama gece saat 3 te yarı uykulu çeyrek sersemken beğendiğim için insanlara tek anlatabildiğim "nırırnırııı" gibi melodisi olduğu idi. Pek faydalı olmadı haliyle, başka yerde de duyamadım. 2 gün önce aynı şarkıya denk geldim. Meğersem Alphaville "Sounds like a melody" imiş. Ordan başka yerlerde de duyduğum ancak ismini bilmediğim ortaya çıktı. İçimde kalmıştı, artık çıktı oh oldu. Fight Club'ı da izlememiştim, onu da izledim. İşte iki olayın ortak noktası. vay anası. | ||
|
|
||