|
26 Mayıs 2010, Çarşamba
saat: 00:06
yok yok ders moduna giremiorum yaaa:S:S:S kaç gündür sersem gibi bi kitap açmadım yaaa...açamam tabe cıvıl cıvıl her yer ..penceremden dışarısı yemyeşilll ...!!! ama bi kaç gün içinde gircem o moda:)..başka yolu yokkk.hem ne ki 15 gün sıkçam dişimi sona kraliçe benim:P:P:P....gitmem gereken görmem gereken çok yer ve çok özlenesiler var:S...ve yapmam gereken bi ton iş:) hepsine yeterim beeee.... hadi bakalım kaçanzzeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee:D | ||
|
|
||