26 Mayıs 2010, Çarşamba
saat: 00:38


"oybirliğiyle başarılı" bulunaraktan yüksek lisans eğitimimi tamamlamış durumdayım ! :)

darısı tüm "tez kasanlar"ın başına ! :)))

bu zorlu süreçte benim birbirinden bayık güncelerime katlanmış, beni motive etmek için elinden geleni yapmış olan tüm günce dostlarına teşekkürü bir borç bilirim :) tezin başına eklemek lazım aslında.

ooof bugün çok hareketliydi ama yarına kalsın çünkü bu mutlu günceyi bir başka mutlu olay daha yazarak noktalamak dileğindeyim:

26 mayısa girdiğimiz şu saatler artık benim canım kardeşim wanda'nın doğumgünü !!! zafer sarhoşluğum nedeniyle ilk defa biraz geciksem de kendisi bi an bile aklımdan ve de gönlümden çıkmamaktadır.

iyi ki varsın be kardeş ! inan sen olmasan çok zor olurdu bu dünya. seni çok seviyorum ve her yıl olduğu gibi bitiriyorum :

"18 till we die!"

istanbul
hosting