|
26 Mayıs 2010, Çarşamba
saat: 01:09
ben niye kendimi ağırdan satamıyorum arkadaşım ya ne hissediyosam anında tirink sinirlendimmi tmm kızdımmı bağırmak çağırmakmı geldi içimden anında görüntü şow yada ağlamakmı yada kırıldımmı yada bişiy hoşumamı gitti hemen anlarsın be güncem kızım akıllı olsana milleti görmüyonmu yalndan yere nasıl trip atıyolar nasıl hoşlarına giden şeylerden nefret ediyo gibi davranıyolar ya nasılda surat asıyolar etrafında nerdeyse takla atan sewgililerine bak kızım ibret al deveye diken insana ....... iyidir boşunamı demiş atalar akıl alsana gerizekalı | ||
|
|
||