26 Mayıs 2010, Çarşamba
saat: 01:09


ben niye kendimi ağırdan satamıyorum arkadaşım ya ne hissediyosam anında tirink

sinirlendimmi tmm
kızdımmı bağırmak çağırmakmı geldi içimden
anında görüntü şow
yada ağlamakmı
yada kırıldımmı
yada bişiy hoşumamı gitti
hemen anlarsın be güncem

kızım akıllı olsana
milleti görmüyonmu
yalndan yere nasıl trip atıyolar
nasıl hoşlarına giden şeylerden nefret ediyo gibi davranıyolar ya
nasılda surat asıyolar etrafında nerdeyse takla atan sewgililerine

bak kızım ibret al
deveye diken insana ....... iyidir
boşunamı demiş atalar
akıl alsana gerizekalı


istanbul
hosting