|
26 Mayıs 2010, Çarşamba
saat: 01:12
Daha onyedi olmuş Lan. Bazı tipler vardır ya, böyle her konuda fikirleri olur hani. Heh bende yakında onlar gibi olurdum ( Hangi kapı ahşap, hangisi amerikan, hangi kapıda hangi malzeme kullanılmış, hangi pvc pencere daha iyidir, kurşunlu kurşunsuz, hangi boya daha iyidir, tiner ve çeşitleri nelerdir. Duvar kağıtları hakkındaki bilinmeyen gerçekler, seramik ve duvar bordürlerinde en iyi performansla nasıl yararlanılır. Röfle, fön, saç boyası, gelin saçı, solaryum ve bilimum epilasyon zamazingoları, fiyatları gezli gerçekler...) ancak hafızam olsaydı. İşte bu yüzden hafızamın olmadığına çok seviniyorum, Yoksa konu başlıklarının yanı sıra içeriklerinide hafızamda tutup, boşuna yer kaplardı. on beşinci saatten sonra neredeyse yatıya kalacak olan müşterinin, cebindeki paraya, ağırlığını, saygınlğını bi kenara atıp, "yok bu böyle olmadı amına koyim" ile başlayıp, "yok bu duruma beyin amcıklaması geçirmek diyoruz" deyip devam edip patronun şaşkın bakışları arasında on yedinci saate girerken, müşterininde kayışları kopmuş, go götüne o da öyle kalsın dediğinde, bi on yedi saat daha çalışırım abi deyip çalışmalarımızı kaydetip kapattık ofisi (: Tecavüz kaçınılmazdı zevkini aldım (: Tabi ödülümüde aldım, yarın saat 11'de gidecem işe wuhaaaaaaaaaaa... Onyedi saate, üç saat. iyi pazarlık (: | ||
|
|
||