|
26 Mayıs 2010, Çarşamba
saat: 01:25
yattıgım odada sigara içtim kendime inanmıyorum.bu kadar karşı oldugum seylerı yapmamı anlayamıyorum.çizim yapıyorum.ınsanlardan bıktım..bir süre sevdiklerımı bıle göresım yok.kafam ıyı oturdum içtim evde çizimler dogrudur umarım:) çok kötü aşıgım zaten bılıyosun. sakla benı kuytularında desem saklarmıki? nıye tuhaf adamları begenıyorum.akıl saglıgı normal bırıne asık olmadım hıc.ya hatarları bır garip ya kendılerı.oysa benım hayatım özenilesi.bılmıyorum kafam bok cukuru gibi.bugun okadar agladımkı basım agrıyo.dun annem gecneın ıkısınde aradı normal nıye yokevde:)ben benden kac yas kucuk kardesımn tesellılerıyle aykatayım mesela .kım abla kım ufak:) babam uzakta anam uzakta yapayalnızım oturdum bırazda buna agladım.sıctıgımın dunyası ne bıcımsın be yahu.çok fazla arkadasım olmasın ıstıyorum elemem lazım bıraz.yetişemiyorum.sosyal olcam dıye carkıma ettım yorgunum gunce yorgunum. | ||
|
|
||