26 Mayıs 2010, Çarşamba
saat: 01:32
zaman hızlanmıyor biliyorum... ama neden bu kadar yavaşladımki heves kaçmasımı yaşıyorum kendi iç dünyamın yeni keşfedilen kıtalarında..? ahh zaman akıp gider bizide mındar eder..
seksenbin