|
26 Mayıs 2010, Çarşamba
saat: 01:48
wanda'nın koza-dan çıkma hali:) bana iyi ki doğmuşum dedirten herkese sonsuz teşekkürler:)) güncesinden bana kalbi kadar temiz bir sayfa koparan davul'dan kardeş kelimesinin bendeki karşılığı olan futile'a mesajlarıyla yüzümü güldüren volkan, naylonkadın, broca, spicoli ve snestit'e kadar hepinize çok teşekkür ederim bana yaşattığınız kadar güzel anlar olsun hep hayatınızda :)) başka da yok :) | ||
|
|
||