26 Mayıs 2010, Çarşamba
saat: 01:48



wanda'nın koza-dan çıkma hali:)

bana iyi ki doğmuşum dedirten herkese
sonsuz teşekkürler:))

güncesinden bana kalbi kadar temiz bir sayfa koparan davul'dan

kardeş kelimesinin bendeki karşılığı olan futile'a

mesajlarıyla yüzümü güldüren volkan, naylonkadın, broca, spicoli ve snestit'e kadar

hepinize çok teşekkür ederim

bana yaşattığınız kadar güzel anlar olsun hep hayatınızda :))

başka da yok :)


istanbul
hosting