26 Mayıs 2010, Çarşamba
saat: 07:19


artık hiç birşeye tahammülüm yok günce.. silkelenip kendime gelmem lazım.. bazı şeyleri geride bırakıp hayatıma bir yerinden devam etmem lazım..

sıkıldım bin küsür kilometre uzakta olmasından sevgilimin.. gelmeye de hiç çaba göstermiyor.. gelmezse gelmesin.. çıksın gitsin..
off tek başıma ve ıssız bir yerde tatile ihtiyacım var.. telefon ve internette olmasın arınıp geleyim.. dönünce arkadaşlarım beni karşılasın onları ne kadar özlediğimi hissedeyim, içimden asıl önemli olan bu işte diye geçireyim.. arkamda bırakayım bu nefessiz hallerimi...

kendimden çok sıkıldım günce.. öyle böyle değil..

istanbul
hosting