|
26 Mayıs 2010, Çarşamba
saat: 08:40
Tahir olmakta ayıp değil Zühre olmakta,hatta sevda yüzünden ölmekte ayıp değil..mesele Tahir ile Zühre olabilmekte yani yürekte... yaklaşık 5 senedir yarı profesyonel olarak yazı yazıyorum hiç bukadar zorlanmamıştım heralde... hiç bu kadar seçmeye çalışmamıştım kelimeleri,hiç kelimeleri seçmeye çalışırken bu kadar komik duruma düşmemiştim :) anlatmak zor seni Sefer... Kemal Beyi anlatmaktan daha zor... onun için yazdığım o küçük duvar statüsü,durum yazısı senin için düşündüklerim yanında hafif kalıyor!!! ama malesef toparlayamıyorum kelimeleri...halbüki hep övünmüşümdür kelimelerden cümle kurma yeteneğimle. ilk tanıştığımız günü hatırlıyorum...yüzümde tebessüm oluşturan inanıyorum ki düşündüğünde seninde yüzünde tebessüm oluşturan ilk günü,aaa beni nasıl tanımazsın diye yaptığım şımarıklığı :) aslında o zamandan belliymiş heralde aramızda ki elektirik :) o günden sonra heryerde arar oldum seni sanırım... her gittiğim yerde gözlerim DENİZ'lerin sonsuzluğunu simgeleyen derin derin bakan mavi bir çift göz aradı... sadece ben diyerek diğerlerine haksızlık etmek istemiyorum aslında... çünkü birçok kişi eminim ki aynı gözleri aradı... aynı içtenliği,aynı samimiyeti... normalde böyle kişisel bi yazı yazdığımda sonu hep; "şimdi geçmişe dönüp baktığımda büyük bir boşluk görüyorumm" olurdu ama bu sefer farklı... bu sefer geleceğe dair ÇOK BÜYÜK UMUTLAR görüyorum, çok mutluluk dolu anlar görüyorum... belki başını yakmak gibi olacak bilmiyorum ama senin peşini bırakmaya hiç ama hiç niyetim yok sefer:) şartlar ne olursa olsun hep yanındayım...siyasi,insani vs vs vs... | ||
|
|
||