|
26 Mayıs 2010, Çarşamba
saat: 09:05
Gunaydın ders calısmaktan sıkıldım anlıyomusun.yani fabrikada ofiste günlerce calısıyorum tamam ama ders calısmak ölüm gibi geliyo.kapagını kaldırırken kitabın işkence cekiyorum resmen! bide almanca yüzünden ingilizcemin köreldigini farkettim. dün yolumu kesen bi arap insanının bana ingilizce bişiyler sordugunu teee anlatıp anlatıp beni anlıyomusunuz diye sordugunda laan bu ingilizce konusuyo lan dedim! sonra otobus duragında yaşlı bi çift geldi sultanahmete nasl gidebiliriz diye sordu ben basladım almanca anlatmaya :D onlarda güldü bende nabalım yani aglayalımmı! gerçi dün turist gibiymişim hakikaten gözümde reybanlar altımda sort üzerimde rocknroll tşirti onun üzerinde çizgili bi gömlek önü acık hak verdim yani sürekli önümü kesmelerine :) yalnız dün bi ara bi kesmeye basladılarki beni sorma,götüm kalktı aptal aptal gülmeye basladım bazen kadınların bu halleri beni güldürüyo.:p ama bir kadın varki taparım ona ben taparım.kutlamalara doyamıyor insan onu tanıdıgıma o kadar cok şükrediyorumki tanrıya. en zor anımda bile sadece sesiyle beni tekrar yaşamaya ısrarla ittirebilen bi güç o iyiki dogmus tekrar ve sanki bugün benimde dogumgunummus gibi hissettirdigi içinde ayrıca teşekkür ediyorum huzurunda :) fizy.com/s/1geajb#s/123xcs bu sarkıda ona gelsin dün söz vermiştim dinleticem diye :) God Bless U and Me :* :) | ||
|
|
||