26 Mayıs 2010, Çarşamba
saat: 09:26


dolu dolu akıyor günler ama yakalayamıyorum maalesef. çok yoğunum. her anlamda olgunlaşma devam ediyor. lost bitti. hemde eblek bir biçimde ve birçok şeyi havada bıraktı. "V" de birinci sezon finali yaptı, bitti. artık yaz gelse, tatil filan yapsak. yüzsek, koşsak, sevişsek değil mi yavrucuğum?

istanbul
hosting