26 Mayıs 2010, Çarşamba
saat: 09:59


yoğun ödev tempoma üç günlük bir ara vermişken, yalnız geçirdiğim dün akşam, üçüncü günümde, televizyona bakmaktan uyuşmuş bir beyinle kalkıp radyoyu açtım. radyonun tepesindeki spot ışığı yaktım. radyonun karşısındaki sandalyeye oturarak içme seremonime limonlu bir adaçayı ile başlangıç yaptım. radyoda sezen'den 'kutlama' isimli bir şarkı çalmaya başladı. şarkıyı ilk defa dinliyordum, bir süre sonra kendimi elimde boş adaçayı bardağıyla şarkı sözlerini derin derin düşünürken buldum. evet, spotun da etkisiyle artık romantik ve duygusal bir kıvama gelmiştim...

tabi bu raddeden sonra yazmamak olmazdı. müziğe böyle kapılmışken de yazmak olmazdı. ergen yazıları ayarında yazılar yazmaya başladım. bi ara baya yoruldum yazmaktan. ardı ardına çıkan şarkılardan öyle etklenmişim ki hepsinin sözlerini yazmak için can hıraş çabalamaya başlamışım... arkama yaslanıp bira dolu bardağa uzandım. adaçayına noldu ki, bu birayı da kim koydu?

bardağın dibinde kalan adaçayı tortularıyla biranın karışımı egzantrik bir lezzet olmuştu. fakat yine de sade birayı tercih ederim. bu sebeple ikinci birayı şişesinden içmeye karar verdim.

bu sabah yazdıklarımı okumaya fırsatım olmadı. fakat dün gece yaptığım muhteşem bir etkinlikten daha bahsetmek istiyorum: radyodan eski dostlar için sıradaki şarkıyı seçmece. ne kadar da isabetli ne kadar da isabetli diye diye şarkıları dinlemece. onların karikatürlerini yapmaca. istemeden biraz cadıya benzetmece. fakat yine de özlemece... ayrılıklar anlamsız gelmece. diğer insanların hem birbirlerine karşı her haltı yiyip hem de arkadaşlıklarını devam ettirken, bizim birbirimizi bu kadar sevdiğimiz halde arkadaş kalamamıza üzülmece. bütün bu düşüncelerin üzerine bir bira daha ekleyip midesi bulanmaca. bir daha içmeye adaçayıyla başlamamaya karar vermece.

spotu kapayıp normal ışığı açınca kendi hayatıma döndüm. özlemleri kabuğun altına gömdüm. radyodaki şarkılar hedefi şaşırmaya başladı. aklı başında davranmanın dayanılmaz ağırlıyla kahve ficanını şişeye vurdum. herşey herkes için güzel olsun. şerefe...
ya da dostluğa... kadınlara...

istanbul
hosting