|
26 Mayıs 2010, Çarşamba
saat: 10:07
tatile son 4 gün!!!bu sefer tatil moduna baya baya girdim günce.şöyle tüm gün hiçbişi yapmadan sığır gibi yatmak istiyorum.yalnız bi bulantı var midemde sabahtan beri , hasta falan olmuyorumdur inşallah. şimdi işlerimi toparliim ki ben tatildeyekn arkamdan ağlamasınlar | ||
|
|
||