|
26 Mayıs 2010, Çarşamba
saat: 10:56
İki ihtimal var ya herşey çok fazla batıyor bana, ya da ben sonuna kadar haklıyım. Şöyleki; Dün Ersoy aradı. Melike İlyas, Volkan'la bana gönül koydu dedi. Neden Ersoy dedim. Volkan kamerasını Emine vermiş, İlyas'da sövmüş bunlara. Haklı Ersoy dedim. Bizim bi davamız vardı, onun karşısında durmamız lazım yanında değil. Madem siz Emin'den vazgeçemiyosunuz, seçiminiz belli, ben yoluma bakayım dedim. Yok işte Volkan iyiliğinden yapmış. Ya bu saatten sonra, kime neyin gösterisi bu. Ben Volkan'ın emeklerini hem hiçe sayıp, üstüne gruptan engelleyip birde onun filmini yayınladıkları için karşı saldırıya geçiyorum, Emin dahl grupla ilişkisi olan herkesi siliyorum. Ama Volkan gidip beni iyiki sildiniz der gibi ödüllendiriyo. İlyas onlar artık beni ilgilendirmiyo. Çok sıkıldım. Madem böyle oalcaktı, bizde yolumuza devam etseydik diyo. Ki çok haklı. Volkana ve Ersoya aşıtı kızgın ve kırgınım. Yanlış insalara mı güvenip sırtımı yasladım diye çok düşündüm dün. Ben bu insanlarla yola çıkmaya hazırlanıyodum. Herşey sıfırken, ben oldurmaya çalışıyodum. Ve günah keçisi ilyasla ben olduk. Volkan, Ersoysöylediklerini yutup adamı ziyarete gidiyolar, biz İlyasla hala ona bişeylerin tavırını yapıyoruz. Adam diyodur bak ERsoyla Volkan benim yanımda bunlarikisi birbirini fişekliyodur diyodur eminim. Emin der biliyorum. Çok üzgünüm günce... Diğer bir ikinci mevzu ise dayım burdaya, daım teyzesini ziyarete gidecekti. Ankara'da onuda görüyüm diye.Ama aşağalık kadın, geldi onlar geliip kalmasın, masraf çıkarmasın diye burda kalıyo. Dayımlar antalyaya dönene kadar burda kalacak yazıklar olsun böyle akrabalık ilişkisine, dündne bri kadının yüzünü görmek istemiyorum, gitmiycemde yanına. Teyzesin sen ya 2 kap yemek bişirceksin sadece, bumudur zor gelen. Ne iğrenç akrabalarımız var yarabbim... Bazen cidden kendimi şu koca evrende bir başıma hissediyorum ya, çok ilginç doğrusu.... | ||
|
|
||