|
26 Mayıs 2010, Çarşamba
saat: 14:27
Son yaşanan grizu faciası ve sonrasındaki tartışmaların ardından Çalışma Bakanlığı'nın alacağı önlemleri anlatmak için basın mensuplarının karşısına geçen Bakanlık Sözcüsü Ersin Özbükey, "İşte insanın biraz da bahtında olacak. Biz devlet olarak her ne kadar önlemlerimizi alsak da, olmayınca olmuyor." sözleriyle kadere karşı koymanın anlamsızlığına vurgu yaptı. Konuşmasına, işaret parmağıyla alnını gösterip "Maalesef burada ne yazıyorsa o..." diyerek devam eden Özbükey, Müslüm Gürses'in "Tanrı istemezse" isimli şarkısı eşliğinde yapılan slayt gösterisiyle yasada yapılması planlanan değişiklikler hakkında bilgilendirmelerde bulundu. Yeni iş güvenliği yasasıyla işçilerin korunması konusunda gereken önlemlerin daha işe gelmeden, evden çıkarken alınacağını ifade eden Bakanlık Sözcüsü, "Her işçi bundan böyle evden çıkarken ilk adımını sağ ayağı ile atacak. Ha keza madenlere girerken de öyle" diyerek, yeni yasanın bu anlamda çağın gereklerine uygun, proaktif düzenlemeler içerdiğinin altını çizdi. | ||
|
|
||