|
26 Mayıs 2010, Çarşamba
saat: 16:07
Şirkete bir ablamızın torunu geldi. 1 yaşında bile değil henüz dünyalar tatlısı bir kız çocuğu:) Yeni taşındığımız yerdede yüzde 90 oranında kız çocuğu var :) Keşke dünyaya yeni gelseydim yine erkek olarak:) Sanırım kızların erkeklere asıldığı, kızların erkekler için kavga ettiği, bayan patronların erkek işcileri taciz etme oranının bir hayli yükseleceği dönemlere giriyoruz ve bu dönemde yer almak isterdim :Ğ Şaka bir yana kız çocuk oranı benim çevremde gözlemlediğim kadarıyla hayli çoğalıyor:) | ||
|
|
||