|
26 Mayıs 2010, Çarşamba
saat: 16:36
..son sözler söylendi,yeni bir düzen işlemeye başlayacak diyor kain,halbuki nezaman ilk sözümü söyledim haberim yok.cesur hissediyorum kendimi birazda sinik,bir parça kaygılıyım da üstelik. ..yine çorabımın birisi yok,eskiden birilerine atardım boku kanımca bizim makina yutuyo tek tek.bir kitap aldım pek okuyasım yok öylece duruyo orda.serviste dakkalarca telefonda konuşanlara uyuz olmaya başladım şu sıralar halbuki hiç umursamazdım,şu sıralar şu sıralar.. ..arkadaşımın nikah şahidi olacağım belki,keza olsamda olmasamda gönülden mutluluklar diliyorum kardeşlerime,insanın zamanlaması bukadarmı kötü olur sen tut eğitim zamanı nikah yap,kaygılıyım bu çocukta bu timing varken balayını 340 da ilk çocuğunun doğumunuda cezayirde görevde geçirecek sanırım..olsun ama yinede güzel. ..yeni bir döneme giriyoruz dedi kain,saçımı keseceğimi anladı heralde,ne hissiyat varmış ondada,çiçek tetiştirmeye başlamaya karar versem boyut değiştireceğimi düşünecek heralde.. ..çocukla işten gelirken güzel bir kız gördük,çocuk güzelliği havadandır dedi,teoriye göre sıcak yerlerin kızları güzel oluyomuş,sıcak kanlılarmış,fazla cıvık olmazsa çok iyi olurlarmış,karpuz sandın heralde diyesim geldi yinede sıcak bir yere yerleşmeye karar verdim o an..sıcak.. | ||
|
|
||