26 Mayıs 2010, Çarşamba
saat: 16:51



HAKKI DEVRİM
«Niye Recep Bey dedin?» suali
paranoya - 26/5/201012:32

sayın semiramisarman, bu biraz paranoyaya girmiyor mu sizce de? yani başbakanımızın adı Recep Tayyip Erdoğan. Recep Bey demek nasıl Recep İvedik demek olabilir ki? İki isminden herhangi birini kullanmak nasıl böyle bir paranoyaya sebep olabilir? Genellikle Tayyip ismi kullanıldığı için diğer yüzünü göstermek için Recep ismini kullanmış. Mehmet olsa Mehmet derdi, Recep olduğundan Recep demiş. Ne var?



istanbul
hosting