|
26 Mayıs 2010, Çarşamba
saat: 19:55
sezenin her zaman iyilestiren bi etkisi var, ilginc, adi hic unutulmayan her zaman ise yarayn bir ilac gibi.. ne kavgam biti ne sevdam caliyor.. keyifli geldi simdi.. boktan bir gundu. isle ilgili hersey boktan ama bu bokluktan cikiyor mutlu anilarim, bu bokluk sayesinde istediklerimi yasiyorum, dolayisiyle en sevdigim bokluk is hayatim.. bugun tam gun olmayan bir sorunu aradim, sorunun olmadigini %100 ispatladigimi sanip herifin yanina gittigimde ay pardon ben yanlislik yapmisim ile karsilandim.. cok sinirlendim ama sonra abi telefon acip ozurler diledi, vallahi billahi isteyerek olmadi vs. gecti sinirim , kizginligim uctu. aslinda seviyoru ucup giden anlik ofkemi :) sonra aksamki arapca kursum iptal oldu, buna da sevindim isin asli..hic kafam kaldirmayacakti. sonra tabeoya gideyim dedim , bi gittim o da iptal.. dondum eve aldim lapitopu, en favori kahvehaneme geldim, bi nargile bir de cay , yaninda ipoddan muzik.. hayat guzel be, sacma bir telas icinde ama guzel.. bi hosluk doldurdu boslugu bugun.. istanbula donusum yaklast onun da heyecani var tabi.. bu ara wakeboarda agirlik vermenin de keyfi var ustumde.. onun harici her sey ayni.. bir kac buyuk plan var kafamda ama her zamanki tembel terazi mucize beklem modu aktif.. | ||
|
|
||