26 Mayıs 2010, Çarşamba
saat: 20:33



her geçen zaman sanırım biraz daha mutlu sona götürüyor beni..
bilmiyorum mutlu son mu ama şimdilik sadece bunu istiyorum..
en kötüsüde sevdigim insandan ayrı kalmak olucak sanırımm..
ama elbet bu olucaktıı bunu o da bende biliyodum tabiki..
eğer gerçekten bir aşk sevgi ve mutluluk varsa ortada elbette hiç bişiin sonu diil :):)
şu an böyle olduğunu düşünüyorum ama zaman bunu ispatlicak tabiki..
hayatım da yaşadığım acılara zor da olsa gögüz gerdim arkadaşlarımdan olsun dostlarımdan olsun..hepsi bi hayırlı sonuca bağlandı eminim tüm yaşicaklarımda da olucaktır bir hayır :)
ama her şeye ragmen kalbim rahat :):)
biliyorum ve eminimm kendimden olmadığım kadar :P:P

o benim herşeyimm..:):)

umarım ALLAH'IM herkeze hakettiği ve en hayırlısımı verir.. :):)
herkez mutlu olmayı hakeder ne kadar şerefsiz olsalarda zaman zaman :):)


istanbul
hosting