|
26 Mayıs 2010, Çarşamba
saat: 21:47
kaç gündür aklımdan geçiriyordum bilmiyorum.. Babamla annem yüzüme vurucaklar diye korkuyordum ama içim içimi yedi günce.. Man kafalı dilan kıçını kaldıramadıgın için bankaya gidemedin yatıramadın vur kafanı duvara diyordum hep.. ki bugun babamdan gelen haberle uçtum havalara.. Tabi "sen internete bak "dedi babam .net bir şey söylemek istemedi . Baktımm bir deee ne göreyimm ! 31 mayısa kadar uzatılmış .. sanırım Ösym tarihinde bir ilk bu.. Sınava 3 hafta gibi bir süre kaldı ama hala başvuru tarihi uzatılıyor. Malumunuz giren kişi sayısını artırmaya çalışıyorlar. 1 milyon olsun içleri rahatlar heralde :D Aman neyse havalara uçtum ben .. Yarın ilk fırsatta uçarak para yatıricezzz :D başvurumu yeniliycem umarım bir aksilik olmaz güncecan. Bakarsın ortaokulda aşık oldugum hocamın bölümünü okurum kim bilir :D bırakmamak lazım ipin ucunu .. hiç olmazsa :) haa şu telefon işi iyice canımı sıkmaya başladı..! lanet hırkızıı bir yakalayımm bir şey demicemmm | ||
|
|
||