|
26 Mayıs 2010, Çarşamba
saat: 22:02
yeni dernek ve teşkilat üyeliklerim hayırlı olsunn.. Atatürkçü Düşünce Derneği Cumhuriyet Halk Partisi Kadiköy İlçe Teşkilatı vatana millete hayırlı olsun. en sonunda hastalandım geberiyorum... Masa tenisinde martı fena kodu ama tavlada da ben kodum heheheh.... rövanşlar iyileşincee... cumaya 2 tane sınavım var biri çok fena ne yapcam bilmiyorumm...haftaya ki sınavın da vize sonrası notlarımı bulmam lagzımmm allahım yaa hala iş bulamadım çıldırcamm... | ||
|
|
||