|
26 Mayıs 2010, Çarşamba
saat: 22:57
tek istediğim bir dost 3-5 arkadaş ve keman çalmak. kimseye boyun eğecek,kimsenin pisliğini temizleyecek,kimsenin arkasını toplayacak kadar salak değilim. Benim verdiğim kadar değer veren,benim kadar yüce bakan birisini tanımadığım sürece de seni seviyorum demeyeceğim. Demem o kelimeye ayaklar altına almam. Benim sevgim herkese dağıtacak kadar ucuz değil. Niye elimi tutup gözümün içine baktığın zaman öylece susup oturduğumu sanıyorsun. O iş öyle basit değil evlat. Evet erkeğim önemli olan boşalmaktır,ama sırf bunun için birşeyleri feda edemem. günlük korkunç ağrılar çekiyorum şu an bildiğin gibi değil! karnımda dinozor yavrusu varmış da sağı solu ısırıyormuş gibi sızlıyor. tanrım! | ||
|
|
||