|
26 Mayıs 2010, Perşembe
saat: 23:29
Eğer bir gün çok büyük bir derdin olursa Rabbine dönüp "benim büyük bir derdim var" deme!.. derdine dönüp ," benim çok büyük bir Rabbi'M var " de ! .... benim de çok büyük bir Rabbi'M var ... sakın elimi bırakma Allah'ım ! ... ansızın gelen mesaj ... n'apmalıım diye düşünürken ... kafamda binbir düşünce .. boğuşma ... umutsuzluk ... belki çok bilinen ,klasik bi msj ama etkiledi ... evet ... biraz daha düşünmem lazım bu acı için ... değiyor mu , değmiyor mu _? sanırım boşa kürek .... evet ,düşünmeli bi defa daha ... ne için acı çekiorum_? kimin için_? sen ne kadar değerlisin .. evet, evet, benim düşünmem lazım ... ne için bu azap kendime.. kim için..... !!!! ????? | ||
|
|
||