27 Mayıs 2010, Perşembe
saat: 00:52


onu cok seviyorum ben:(hep yanımda olsun ıstıyorum:( benimle olsun:(nolcak bılmıyorum benım gidişat gidişat deil:(şimdi uyusam iyi olcak

istanbul
hosting