|
27 Mayıs 2010, Perşembe
saat: 02:34
Aci cekmekten sikayet etmiyelim. Aci zevki arada bi ge lmeyince ne sikicilasiyoruz,anlami kaybediyosun agbi ! Agbi ! Bogulup gidiyosun sacmaliklarda . di mi? Bi "kahpece " ! aci geliyo,ugrasiyosun debeleniyosun ; anlamlarin degisiyo sonra ama di mi ? yaaa saat: 02:43 Sana " yamuk " bakar, "ters " bakar, agresif yaklasirim turkuaz üzeri beyaz puanlar.. Puan diyoduk . Turuncu kilos etegim vardi annem dikmisti.Beyaz puanli . En kilosu ,yani en cok kumasli olup ta,döndügünde en 360 üstü olup acilip dönen etekler en mutakkribiyinden olanlari.en seyinden...ne deniyo unutttum.kilos etek. biliyo mu hala kimse bu tabiri ? ne bliym ben simdi ,insanlik hizla bozuluyoken,bi de bilmedigim bi ordaki türk insani dünyasi v ar.genclik hala kilos etek diye bisey biliyo mu? kilos kelimesini tamn gerekli harleriyle yazamiyo olmam da aslinda ifademi eksilterek tüm motivasyons evkimi azalttilar anacim. s =sh ,ya da sch shit scheisse dil dersi veriyorum farkeden var mi? Bi hafta daha yagmur yagcakmis .Bu mayis ayi ne süper oldu valla.. Seviyorum ben tüm bunlari... Alanlarin hepsine sevgi | ||
|
|
||