27 Mayıs 2010, Perşembe
saat: 05:34


Uykusuz geçen bir gecenin sonunda hala faltaşı gibi açık gözlerime laf anlatmaya uğraşıyorum.
Bakın diyorum adamı hasta etmeyin efendi gibi kapanın!

Dinleyen yok!

Bugün bi de çok düşündüm birazcık beynim ağrıdı ucundan tutulacak yeri kaldıysa hayatımın ufaktan tutayım diyorum ama her an tekrar bırakabilirim ipsiz uçurtma gibiyim rüzgara göre hareketteyim bakıcaz artık

Ilık meltemler lodosa dönmez umarım.

Çok okudum yine bugün astroloji artık benim için hobi olmaktan çıkmak üzere :)
Güneş burcum Kovanın çılgınca fikirleri ile yükselenim boğanın dinginliğinin ortasında kendimi bulma gayretindeyim.
Kovaya gidesim var ama boğa daha bi güvenli bilemiyorum her an her şey olabilir benim için yine herzamanki gibi.

Lunapark gibi hayat! korku tünelinde seyrederken atlıkarınca düşlüyorum. Sebepli sebepsiz öfkeleniyor rest çekiyor affediyor dönüp bütün hançerleri kendime saplamak istiyorum tabi yer kaldıysa bedende!Günce eksilmeye tamam da belki çürümek kabul edilemez tarafımdan kokuşan bişey olursa aynen çöpü boylayacak bundan böyle

Çok sigara içtim gene ama seviyorum sigaralarımı öpüşüyoruz her daim :)


The Flower Duetleyim uykudan davet gelirse onu
ekmicem

bye



istanbul
hosting