27 Mayıs 2010, Perşembe
saat: 06:53


işte bunu seviyorum.
beşiktaşa karga bokunu yemeden inip, yeni çıkmış börek üzerine çay içerken, bilgisayarımı açıp gazete aboneliğimi yenileyip, gazete okumak...

huzura eş değer duygular.


özlemişim istanbul ile başbaşa kalmayı.
hem de çok.

istanbul
hosting