27 Mayıs 2010, Perşembe
saat: 08:54


sıkılmış sürekli mesajlaşmaktan.. hep öyle mi olması gerekiyormuş.. ben onun beni sevdiğini hissedemiyormuymuşum..

bu ilişkiyi neden sürüklediğimi bilmiyorum.. onu çok seviyorum ama beni haketmiyor, bu kadar sevmemi haketmiyor ama ayrılamıyorum işte..

ayrılık düşüncesi gelir gelmez aklıma, bir çift el boğazıma sarılıyor, gözlerimde bir alev yükseliyor..başaramıyorum..

onsuz hayat istemiyorum ama bu halini de istemiyorum..

depresyon eşiğindeyim günce

istanbul
hosting