27 Mayıs 2010, Perşembe
saat: 10:46


Sabah sabah koptum ya:) Hiç güleceğim yoktu:D Önceden böyle profiller yoktu yahu önceden utanma duygusu vardı yetişkin insanlarda yada yoktu gizli gizli yapıyorlardı:D


www.facebook.com/profile.php?id=100000776440691&ref=search&sid=IQpzcMdh6EHFfFZPbqYK0g.3230878042..1


hiç güleceğim yoktu:D:DD


Biyografiye dikkat:D

istanbul
hosting