|
27 Mayıs 2010, Perşembe
saat: 10:46
Sabah sabah koptum ya:) Hiç güleceğim yoktu:D Önceden böyle profiller yoktu yahu önceden utanma duygusu vardı yetişkin insanlarda yada yoktu gizli gizli yapıyorlardı:D www.facebook.com/profile.php?id=100000776440691&ref=search&sid=IQpzcMdh6EHFfFZPbqYK0g.3230878042..1 hiç güleceğim yoktu:D:DD Biyografiye dikkat:D | ||
|
|
||