27 Mayıs 2010, Perşembe
saat: 11:26


Bir tek gece vardır insanın hayatında,
Ömür boyu sürer nöbeti
Bu da öyleydi
İyi ol.
Sağ ol.
Uzak ol
Ama bir daha görme beni..

istanbul
hosting