|
27 Mayıs 2010, Perşembe
saat: 11:31
Gunaydın bugün istifa ediyorum kendimden,yoruldum ulan kafam agrıyo kafam bugün gene bana ofis yolu gözüktü sözde bu hafta sınav haftam diye hiç yorulmuycaktım oralara kadar ama olanaganüstü şeyler oldu. enişteye kene yapısmıs ateş felan yapmıs hastaymıs ama öyle önemli bişeyi yokmus sadece istirahat etmesi gerekiyomus.oda benden baska kimseye bu kadar güvenemiyo ben gidince napıcak merak ediyorum cemşitle teoman konserine gidicez geldiginde al sana bi kötü haber daha ! sanırım bugün yüzümü güldüren tek şey su asagıdaki linkti fizy.com/#s/1dcta5 oturdum mal gibi bunu dinliyorum sabahtan beri bide hosuma gittiki sorma volkan kaçar:* | ||
|
|
||