27 Mayıs 2010, Perşembe
saat: 11:31


Gunaydın

bugün istifa ediyorum kendimden,yoruldum ulan kafam agrıyo kafam

bugün gene bana ofis yolu gözüktü sözde bu hafta sınav haftam diye hiç yorulmuycaktım oralara kadar ama olanaganüstü şeyler oldu.
enişteye kene yapısmıs ateş felan yapmıs hastaymıs ama öyle önemli bişeyi yokmus sadece istirahat etmesi gerekiyomus.oda benden baska kimseye bu kadar güvenemiyo ben gidince napıcak merak ediyorum

cemşitle teoman konserine gidicez geldiginde al sana bi kötü haber daha !

sanırım bugün yüzümü güldüren tek şey su asagıdaki linkti

fizy.com/#s/1dcta5

oturdum mal gibi bunu dinliyorum sabahtan beri bide hosuma gittiki sorma


volkan kaçar:*

istanbul
hosting