27 Mayıs 2010, Perşembe
saat: 14:10


Güncem, neden arkadaşlar bazen çok bencil oluyorlar? Düzelteyim bazıları...Ya da bu bencil arkadaşlar aslında arkadaş değilmiler?
Niye böyle şikayaetçiyim açıklayım; iki gündür ödevlerimi arkadaşlarım yüzünden yapamıyorum da!Üstelik sürekli olarak yetiştirmem gereken ödevlerimin olduğunu hiç usanmadan söylememe, beni bu aralar serbest bırakmalarını nerdeyse yalvarmama rağmen beni meşgul edip ders çalışmamı engellediler.Ama arkadaşlarımın hepsini genellemiyorum tabi.İşin ilginç tarafı 1 aydır en büyük sorunum olan ödev işine arkadaşım deyip sık görüştüğüm kişiler yardımcı olmazken(ki yardım dediğim sadece engel olmamalarıydı) çok sık görüşmediğim,sadece bir arkadaş olan gencecik bir kız tam olarak yardım edemese de çaba gösterdi.İşin daha da ilginç bir yanı hiç tanımadığım biri bana ciddi ciddi yardım ediyor.
Bu durumu ciddi ciddi düşünüp analiz etmem gerekiyor günce.Ama ödevlerim bittikten sonra.

istanbul
hosting