|
27 Mayıs 2010, Perşembe
saat: 14:15
Sweet soca music! again kelimesinin agen şeklinde okunduğuna şahit olduğum şarkı. jamaika ingilizcesine hayranım günlük rus aksanının bile eline verir nitelikte. ayrıca eline bir nikon-canon geçiren fotoğrafçı oluyor ya hastayım bu insanlara. ilk işleri aynada boydan kendilerini çekmek oluyor. Fotoğrafçılık-fotoğraf sanatıyla ilgili bir bilgim yok,hiç bir araştırma yapmadım. Bu yüzden bu konuda atıp tutacak konumda değilim. Kaldı ki hiç bir konuda atıp tutacak konumda değilim bence ben bir garip müzisyen aday adayıyıym. Ben herşeyi bu kadar basite indirgeyen zavallıları küçümsüyorum. Bu kadar basit mi aq ya? Bu kadar basit mi bu sanat denilen şey? Sen deklanşöre bastın diye sanat mı oldu o şimdi? Sanat tarihi bilir misin sen bre dangalak? Bu sanat kökeni,akımları,felsefesi hakkında ne kadar bilgin var nelerden haberdarsın? Yapmayın böyle salaklıklar ya. En boktan mesleklerin bile 2 yıllık yüksekokul eğitimi var. konservatuar eğitiminin 11 yıl olduğundan haberiniz var mı? Ayrıca ferhat göçer şarkı söylüyorsa ben de gider beyin ameliyatı yaparım. Ben onun taaaa... | ||
|
|
||