27 Mayıs 2010, Perşembe
saat: 15:22
güsel bi gün yine. herşey daha da güsel olacak. yavaş yavaş yolundan çıkan herşey yine kendi yolunu bulmaya başladı:)
"meleğin düşüşü" süper bir filmmiş. etkileyici..
paryoşa