|
27 Mayıs 2010, Perşembe
saat: 17:03
saat: 16:59 Her gördüğümde suretini, Aklıma gün doğumu gelir. Deniz gözlerinin rengindedir, Gökyüzü ise saçın.. Elimde şarabım.. O sahilde nasıl sarhoş izlersem gün doğumunu Kalbimde aşkın,öyle izlerim seni, Kokun bir bahar sabahı gibi ferahlatır içimi, Sesin ise; hiç susmadan oynaşan kuşların cıvıltısı, Heyecanlanırım işte, Senin gelişini hissettiğimde, Kaf dağının ardındadır kalbin, Ne tırmanabilirim o dağı ne de uçup ulaşabilirim sana doğru.. Ne zaman geldin Ruhum görmedim Seni.. Uçaktan atlarken unuttum galiba..Özledim.. | ||
|
|
||