|
27 Mayıs 2010, Perşembe
saat: 17:49
Babam inanılmaz derecede şevkimi kırıyor. Her konuda bana muhalefet olduğu gibi, hiç bir şeyi başarabileceğime inanmıyor. Mezun olduğumu anlatamadım. Hala saçma sapan sorular soruyor. Ee? Ama şöyle dedin? Böyle dedin? Emin misin? Sen, mezun olmak? Hadi, hadi kaç ders daha var söyle... gibi aptal bir tavır takındı. Anlatamam. Ya o sınavı(tek ders) veremezsen, yaz okulunda da kaldın diyelim gibi devamlı olumsuz şeylerle karşıma çıkıyor. Hele bunu bir de final zamanı yapmıştı ki sorma gitsin. Sene başındakini anlatmıyorum bile. Şimdi telefonu açmış. İstiyor ki bir Arapa makinenin hacizde olduğunu İngilizce olduğunu söyleyeyim. Bir kaç bir şey daha. Dedim ki "haciz" ne demek İngilizce bilmiyorum. Yazayım sana mesaj olarak sen hemen söyle ona. Sen İngilizce bilmiyorsun dedi kapattı. Ya merak ediyorum, tek bir telefon ile tercüme nasıl yapabilecektim. Ondan telefonu al, ona ver, sonra tekrar al, sonra tercüme et. Herif zaten Arap. Aksanını anlama telefonda. Şimdi küfür edeceğim az kaldı. Bir huzur ver baba. | ||
|
|
||