27 Mayıs 2010, Perşembe
saat: 18:48


bugun,hatta bu hafta baya yogundu sevgili sevgilim ve onun sevgili arkadasları istanbula geldiler ee onları gezdirmekte bana düştü.bütün istanbulu dört günde özetlemek baya yorucu oldu ayaklarım su topladı öldüm bittim.onlar gider gitmezde work and study yapıp sevgili okulumuzun meydanında gunluk elli liraya calıstım.yuz elli lira para kazandım:) ve cumartesi matematik finalim var.simdide ona calısmalıyım.ama canım yazmak istedi bir yıldır hic istememis oysaki.bugun istedi ama.bugun bide kafama kuş sıçtı.hemen sevgili sevgilimi aradım altı tane rakam soyledim.loto mu oynar totomu oynar bilemem.ama buyuk odul bana cıkacak hissediorum.o kuş boşuna beni seçmedi.31 inde sınavlarımın cogu bitiyo sonra dogru sevgilimin yanına sonra tekrar istanbul vesonra memleketim berlin berlin...
sevgiler...

istanbul