|
27 Mayıs 2010, Perşembe
saat: 19:53
hello. son gunlerde yasananlara bakilirsa buna da pek sasmamak gerek,kanser girtlaga gitmis biraz,kemoterapi falan olacak sanirim 1 saatlik,yada ameliyat. ameliyat cok riskliymis,seray anlatti bugun. kizla da tanismis olduk,vesilenin amina koyim. dominostan pizza soyledim,aski memnuyu izleyip onu yiycem. bu aralar tek guzel sey o kadar komik ve feci yakisikli ve coook eglenceli olmasi. ama hersey gibi onu da arkamda birakarak gidicem. eywallah gunce. | ||
|
|
||