27 Mayıs 2010, Perşembe
saat: 21:33


naber günceciğim?

benden iyilik diyemeceğim. izninle duygularımı şöle dile getirmek, sonra gidip bir müddet aşk-ı memnu izlemek, sonrada ders çalışmak istiyorum:

- ben böyle okulun,
- böyle tasarımdan tasarıma koşturan bir ve rapordaki herbir kelimenin puntosunu yazı karakterini ezberleten karının,
- böyle kazık ama kazık olduğu kadarda hayati önem taşıyan derse psikopat bir hoca koyan yönetimin,
- tükenmez kalem mürekkebinin,
- altı haftalık seminer programına devam zorunluluğu koyan şubenin,
- böyle boktan grup arkadaşlarının,
- msn denen belanın,
- bütün sınavları final döneminin başına koyup son bir haftasına hiçbir lanet sınavı koymayan birimin,
- ters lakin önemli bir istikamet olan tandoğan - beş evler hattına sadece saat başı otobüs koyan belediyenin,

(daha var aslında)

taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...

evet bunu yapmayı yürekten istiyorum. o derece!

öpüldün güncem.


istanbul
hosting