|
27 Mayıs 2010, Perşembe
saat: 21:33
naber günceciğim? benden iyilik diyemeceğim. izninle duygularımı şöle dile getirmek, sonra gidip bir müddet aşk-ı memnu izlemek, sonrada ders çalışmak istiyorum: - ben böyle okulun, - böyle tasarımdan tasarıma koşturan bir ve rapordaki herbir kelimenin puntosunu yazı karakterini ezberleten karının, - böyle kazık ama kazık olduğu kadarda hayati önem taşıyan derse psikopat bir hoca koyan yönetimin, - tükenmez kalem mürekkebinin, - altı haftalık seminer programına devam zorunluluğu koyan şubenin, - böyle boktan grup arkadaşlarının, - msn denen belanın, - bütün sınavları final döneminin başına koyup son bir haftasına hiçbir lanet sınavı koymayan birimin, - ters lakin önemli bir istikamet olan tandoğan - beş evler hattına sadece saat başı otobüs koyan belediyenin, (daha var aslında) taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... evet bunu yapmayı yürekten istiyorum. o derece! öpüldün güncem. | ||
|
|
||