27 Mayıs 2010, Cuma
saat: 23:45






bugün bana ;
"bana öyle bakma ... söyleme..kıyamıyorum" dedi ...
ve sonrasında "sen benim zaaf noktamsın, biliyor musun_?" dedi ..
ve ben yine kalakaldım ..
bişi diemedim ..
kndime geldikten sonra gırgıra vurdum ,taklalar attım ama .....
...
af Allah'ım! ...
hiçbirşey yapmıyorum ..
yemin ederim yapmıyorum.....
bilakis ,
geri adım bile atıyorum ...
ama
ama
ama
....
...
....


.............................


istanbul
hosting