|
27 Mayıs 2010, Cuma
saat: 23:45
bugün bana ; "bana öyle bakma ... söyleme..kıyamıyorum" dedi ... ve sonrasında "sen benim zaaf noktamsın, biliyor musun_?" dedi .. ve ben yine kalakaldım .. bişi diemedim .. kndime geldikten sonra gırgıra vurdum ,taklalar attım ama ..... ... af Allah'ım! ... hiçbirşey yapmıyorum .. yemin ederim yapmıyorum..... bilakis , geri adım bile atıyorum ... ama ama ama .... ... .... ............................. | ||
|
|
||