28 Mayıs 2010, Cuma
saat: 00:43




mutluluk bir insana hazır mı gelir,yoksa o mutluğu yakalamak için koşulurmu ben her ikisinide yaptım ama 2 side olmadı bana önerisi olan var mı .
su anda tam bir noturum hiç bişey hissetmiyorum bu halimden ben bile memnun değilim ki karşımdaki insanlar nasıl olsun
kendi kendime yeter artık diyorum ama olmuyor.başkaları mutlu olsun diye kendimi yıpratıyorum ve kendimi unutuyorum.bende mutlu olmak istiyorum.

istanbul
hosting