28 Mayıs 2010, Cuma
saat: 01:23


yarın bi dünya işin var yatıp uyusana wiolet diyo içimdeki bulik :))))

sen anlamassın uşak işi değil bunlar sen uyu diyorum ona

saate bi bak istersen diyo

annnaaaaa en iyisi ben içimdeki bulikle koyun koyuna uyuyayım ....

ne saçmalamışım ya
aklıma bişiy gelmeyince :D

olsun yinede kendimi sewiyim :))

istanbul
hosting