|
28 Mayıs 2010, Cuma
saat: 01:25
Çişimin Gelmesi Gibiydi Gidişin, (: yok artık! neler saçmalıyorum böyle. Beş saat güneşin alnında beklersen olacağı bu tabi birde ofise gelen onca insandan sonra. Az kaldı farkındayım, biraz daha sabır lazım fakat kalmadı hiç bir şey... Ne kadar seni içimde tutup gitmene engel olabilirdim? Herif için uyku vakti. yirmi kere yatcaz - kalcaz yatcaz - kalcaz bitecek. yani... ...sanırsam galiba... | ||
|
|
||